MinnakAsel Ahkukulivahkukuli valla canım kimse bana saldırmasın ama ben kızımı elimdej geldiğince geç uyutuyorum yoksa sabahın köründe kalktığımda ben uysuzluktan geberiyorum 12 de değilde 1-2 gibi uyut öğlen akşam uyku saaatinde de sokağa çıkar bazen benim kızda uyumak istiyor uyutmiyorum uyutsamda en fazla 20 dakika uyuyo akşam üstü çok nadir
Baloglumdoruk Ahkukulivahkukuli o zaman yapacak birşey yok maalesef benimkide en geç 8e kadar uyur genelde 7 buçuk ta uyanır görümcemin oğlu aynı ayda 10 a kadar uyuyor bebekten bebeğe göre değişiyor demekki
Ahkukulivahkukuli MesEl inşallah canım ya sadece o da değil gecede duramadan emmek istiyor memede uyuyor resmen uykum yok gibi bisey delirmek üzereyim
Ahkukulivahkukuli Erkengelenmucizem ah ya ben 13 aydir uykusuzum resmen o kadar yaslanmis ve yorgun hissediyorum ki kendimi anlatamam
arzuuu Ahkukulivahkukuli valla bunu söylemek ıstemezdım ama acı gercegı soyleyım benım oğlum da aynı ve ısın kötü tarafı 32 aylık olduk hala o saatlerde kalkıyor ıstersem 12 de yatırayım odaya karanlık perde takayım duzelır dıye bekledim ama malesef huylu huyundan vazgeçmedi 3 yaşına gırecek hala sabah erkenden kalkıyo hasretim 9-10 a kadar uyumaya
EsZe Ahkukulivahkukuli kızım 2 yaşında. Değişmiyor o durum pek. Biyolojik saatleri öyle. Akşamı ne kadar geçe alırsanız alın sabah ya aynı kalıyor ya da daha erken uyanıyorlar. Tavsiyem gündüz uyku sürelerini biraz kısaltarak akşam daha erken uyutmayı deneyin. 8 mesela. Gündüz uykularından 1saat sonra uyandırabilirsiniz. Size akşam dinlenme vakti kalır ve erken uyursunuz. Ve yine tavsiyem tek uykuya geçirmeye çabalamayın. Tam da o ayda o hatayı yaptım. Çocugu oyalayarak tek uykuya geçirdim. Şu an 2 yaşını doldurmak üzere bazı günler uyumamaya başladı. Çok erken bırakıyo yani gündüz uykusunu. 18. Aya kadar yolu var tek uykuya geçmenin. Min 15 aylıkken falan geçirin. O karanlıkta güne başlamak ne demek bilirim 🤦♀️ Ne denediysem değiştiremedim. Çok arada dönem dönem 7ye kadar uyudugu oldu. Davul zurnayla sokaklara çıkasım gelirdi
Ahkukulivahkukuli EsZe ay resmen benim durumum Bi 10 da uyutayim dedim ilk gün yine aynı uyandi dedkm ki normaldir alışması lazim 4 gün böyle devam etti baktım ben uykusuz kaldığımla kaldim cocuk yine 6 da uyanıyor Sonra gündüz tek uykuya düşürdum baktım yine ayni sonra dedim ben salak mıyım ya neden uykusuz bırakıyorum cocuk yine bildiğini yapıyor en iyisi uyudugu rutinde devam etsin en azindan ben de dinlenirim gündüz birazda olsa. 8 de uyusa da 10 da uyusa da 6 kalkıyor en iyisi 8 de uyutp kendie zaman ayırmak
Ahkukulivahkukuli arzuuu ay ya cok koruyorum böyle devam eder diye inan ki yorgunum artık sabah 6 da is yapsan yapılmıyor herkes uyuyor bisey yapamıyorsun bon gibi başlıyorum güne
Fitifiti Miniğim de aynı şekilde 5:30-6 civarı uyanıyor, 6 aylık. Abisi 3 yaşında son 2 haftadır 8-8:30 civarı uyanıyor çoğu zaman hala inanamıyoruz eşimle 😁 Alışkanlıkları kolay kolay bozulmuyor anlayacağınız.
Elifyor Ahkukulivahkukuli ben bu uyku konusunda çok araştırma yaptım çok okudum tabi her bebek aynı değil ve her yazan da malesef ki uygulanamıyor. Mesela bebek akşam 8 de uyuyorsa sabah 7 de uyanır . Akşam 10 da uyuyorsa 9 da uyanır hani arasında 1 saat oynar diye okumuştum . Öyle de oluyor gerçekten . Ama işte genel olarak bir düzen olması lazım Sabah uyandığında hemen yatağından almayın ona biraz zaman verin kendi kendine belki tekrar uyur çok ağlarsa da tekrar uyuması için çabalayın destekle uyuyorsa aynı desteği bekliyorlar malesef o şekilde tekrar uykuya geri dönebilir . Ya da yanınıza alın belki yanınızda uyur Uyumazsa da yapacak bir şey yok yavaş yavaş tek uykuya geçin mesela ilk uyku saatini 10 15 dk ileri çekerek yapabilirsiniz her gün ve kesinlikle akşam 6dan sonra uyutmayın . Hatta 4ten sonra bile anca kestirme uykusu olsun . Gece uyku saatini de her gün mesela 10 dk geri çekin daha erken uyutmaya çalışın . Valla aklıma bunlar geldi canım 😆 biraz sabırlı ve kararlı olmak gerekiyor malesef illa ki gün geçtikçe alışacak . Başarılar diliyorum 😆🙏
Ahkukulivahkukuli Elifyor cok teşekkür ederim yaziniz icin inan ki hepsini yaptım ve bende cok okudum 🤣 Ben doğası böyle diyorum art ık soranlara, sabah öyle bi ağlıyor ki o saatte komşular uyanacak diye yanıma alip emziriyorum zaten çoğunlukta yanimda uyuyor
2205 Ahkukulivahkukuli ben artık alıştım 25 aydır. Alışıp mutlu olmaya çalış. Bazı çocukların biyolojik saati böyle
Bebek-annesi Ahkukulivahkukuli kaç aylık ve kaç saat uyanık kalıyor günde kaç uyku yapıyor ve uykuları kaç saat gündüz toplam kaç saat uyuyor ?
Minakanne Ahkukulivahkukuli Gündüz 2 uyku uyumasin benim oğlum 1 uyku uyur gece 10 gibi uyur 9 bilemedin 10 gibi uyanır gece hiç uyanmaz