busrasilra14 EbruBaz evlilik illaki zor. Sevdigin insanla ve sevginin sayginin daim oldugu bir evlilik bence harika ❤️ İsler gucler sorumluluklar hep halloluyor 🌼
Gulsenam EbruBaz bende diyorum sorumluluk anlasmazlik esimin ailesi bazen o kadar yoruyo ki evlenmeden onceki rahatligimi dusunuyorum bazen 😑
kubra2608 EbruBaz iyi ki evlenmişim diyorum hiç keşke demedim çok şükür 🙏🏻İnşallah sizinki de iyi ki ye döner 🤗
Leylaa_ EbruBaz Allah herseyin hayırlısını versin hayırlı eş nasip olursa şükür ediyorsun insallah evladım da hayırlı evlat olur . Her evlilik dört dörtlük değildir illaki tartışma oluyordur saygıyı bozmadigimiz sürece sevgi saygı güven çok önemli
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi EbruBaz Dünyada ki bütün şansımı eşimi bulup evlenerek kullanmışım her zmaan iyiki derim. 🙏🏻 Ve daima iyiki dedirtecek eşleriniz yuvalarınız olsun. ❤️
Edalikuzusu Elaeray ailede neymiş ya evlenince zaten ailelerin karışması olayı kadar saçma bir şey yok keşke hiç burunlarını sokmasalar bu kadar çok boşanma olmazdı o zaman
Zumra_ EbruBaz fazla mı ben yarım sen yapamazsın diyenlerdensiniz yani kontrolcü çünkü erkek bi süre sonra zaten yapar diyip yapmıyor
2halime EbruBaz herseyden önce evlilik sorumluluk. Hele bir de çocuk olduktan sonra daha fazla sorumluluk. Bende çocuktan sonra çok zorlandığımi hissediyorum Allah sağlık huzur versin ama gerisi Bi şekilde ilerliyor
kahvekokusuu EbruBaz evlilik güzel şey ama anlayışlı bi eşin olursa sonucta evlilik tek başına yaşanmıyor