Bence evlilik sorumluluk istiyor evet ama bu ne güzel sorumluluk. Yaptığım herşeyi severek yapıyorum. Eşimi çocuğumu mutlu etmeyi seviyorum . Benim de eşim evde çok yardim etmez istesem evi süpürür perde aşar balkon yıkar gibi gibi ama ben ihtiyaç duyup söylersem yapar. Normalde bir bardak cayini bile ben dökerim. Rabbim sağlık versin severek yapıyorum. Severek evlendik 3 yıllık evliyiz ve hala daha ilk gün gibiyiz . Tartışma anlaşmazlık her evlilikte olir tabiki ama varlığına şükür diyorum . Umarım o da aynı şekilde diyordur beni icin😍