AselZeynepli akşamları ya da ne zaman çok ağlarsa bebeğe göre haraket et bence
Ayrıca bende her zaman içiyorum bebeğe verme zararlı diyorlar ama kolik bebekler ağlayınca aklı gidiyor resmen insanın içi parçalanır o durumda anneler ne yapsamda ağlamasa durdursam diye çare düşünüyor ablamda bebekle bir ağlardı yapmayacağız dediğimiz şeyleri yapıyoruz şimdi oldu 9 aylık maşallah sağlıklı üstelik kafasına göre vermedi doktora sorarak verdi bende biberon vermem emzik vermem sallamam diyordum ama mecbur kalınca verılıyor 😐🤱🏼