AselZeynepli canım benım kızım kolik değil teyzeme kimyon anoson çok ağlayıp uyumadığı zamanlar veriyorum en fazla 4 çay kaşığı
Onun dışında ablamın bebeği kolikti doçent e götürmüştü rezene kimyon anason verebilirsiniz demiş öyle ağlıyordu ki içi parçalanır duyanların yeterki sussun diye sürekli verirdi Ablam rahatlasın ağlamasın diye