Prensesimlina @mügesii @Teemo07 selam kızlar dırf buraya yazmak için giriş yaptım, bakın ben 2 ay önce meme şişliğinden genel cerraha gittim korkudan bana döndü dediki sen süt var dedi göğsünüzde iyi sağım yapmıyorsunuz ama sık sık emziriyor ve pompa ile akıtıyorum dedi o da onlar yeterli değil elinizle sıkın dedi ve o günden sonra sağarken daha çok dikkat ediyorum gelelim sizin konuya benim bebiş ilk doğduğunda sarılık olurken olmuştu direk susuzluktan demişti sonra kendi doktorumuz oldu 2. Ayında taşip ve kontrole başladık, doktor bebek memede emzirdiğini düşünsende çok emmeyebilirler daha memeleri boşaltacak kadar kuvvetli değil sen her emzirme sonrası sütünü sağ içebildiği kadar tekrardan ver bebeğe dedi ve ben bunu yapmaya başlayalı bebek bezleri değiştirir oldum.eğer işemiyorsa sıçmıyorsa doyuramıyorsun canım ve bence normalde emziriyorsan mamadan önce memelerini iyice sağıp bebişine ver bende mama vermiştim sarılık olduğunda ve 2. Ayına kadar ama kesebildim mamayı çok şükür 3 ay 10-15 günlük ama su bile vermiyorum malesef zırt pırt emme sonrası sağım yapıyorum gerekirse iki memeyi birden ve veriyorum çocuğa sizde bu şekilde beslemeye çalışın mamadan önce madem doktorunuz beslenme vb ile alakalı bir şey demedi. Ayrıca tahlillerde bir şey gözükmüyorsa sende çok su iç bebeğenede böylelikle daha çok süt verme imkanına kavuşursun en ucuz mama anne sütü üstelik her dakka hazır hemen mamaya koşmayın canım bizde bile doktor yetersiz olursa beslenmesi mamaya başlarız yukarıdaki durum işe yaramazsa demişti düşün doktorda böyle dedi