Prensesimlina aynı durumu bende yaşadım. İdrarında tuğla rengi gibi leke oldu bir kaç kez aralıklı günlerle.Doktor, yaz aylarında olabileceğini, terlemeyle su kaybettiğinde, besin alımının azaldığında görülebileceğini ve normal olduğunu söyledi. Her beslenme sonrası 5-10 cc su verin dedi. Ben daha fazla verdim, takip ettim suyu az verdiğim günlerde yine ürat kristali görülüyor. Ve o yoğun idrar kokusu geçmedi. İçim rahat etmediği için idrar tahlili yaptıracağım