Tatlim Necla61 benim bebekligimde kullandığım bir kaz tüyü yastık vardı annemde . Ondan esinlendim ama bebeğe özel almadım kendim de kaz tüyü kullanıyordum iki tane vardı ikisini de ona tahsis ettim temizleyip ☺️ markası othello
Fatma_52 Necla61 ben kullanmiyirum kizima 10 ay 21 gunluk. Sizde ince bir yastik alabilirsiniz cok istekliyse yastikla yatmaya