Necla61 Kızlar ne zaman başladınız normalde 2 yaşında öneriyorlar ama bebeğim bizimle yatiyor ya eşimin yastığına ya benim yastığı ma kafasını koymaya çalışıyor ne alsam ona bilemedim ya
yusramomy Necla61 uyutmadan önce koyablrsıniz tabi daha dik durmak istiyordur☺️ ama uyuyunca alırsanız daha iyi bebişiniz için en azından 2 yaşına kadar😇
Belciminannesi Necla61 ben mama yedirip yatırınca başı biraz dik olsun diye yastık kullanıyorum ama çok ince sonra tam dalınca alıyorum yastığı
yusramomy Necla61 ayy kıyamam ya ben uyanıkken diye dusundum😍 belki size sokulmaya calısıyodur kokunuza😍
Belciminannesi Necla61 yavrum ya 😅 Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün yastık beslenme sonrası iyi oluyor yan yatırmada sabit tutuyor çocugu BENCE ✌️ daldıktan sonra kaldırırsın ince bir yastıksa yani omuriliği kaldırmıyorsada kaladabilir
Necla61 Belciminannesi amin canım hepimziinkini 😍 bakalım bi çözüm bulacağım incecik bi yastık belki işini götür
Tatlim Necla61 1 yaş olunca başladım ama benimki kaz tüyü. Varla yok arası. Benim oğlumda yatagin tepesine çıkma huyu vardı . Yastığı koyunca yüzde doksan azaldı diyebilirim
Tatlim Necla61 ben de o düşünceyle denedim bir de benimki benim yastığıma gelip hep başını koyup eee eeee anne anneee diyordu . Uykum geldi gibisinden. Uyurken de yatağın enine tepeye çıkıyordu. Yastık koyduk kaz tüyü şimdi çok nadir çıkıyor. Yastığı sevdi
Tatlim Necla61 benim bebekligimde kullandığım bir kaz tüyü yastık vardı annemde . Ondan esinlendim ama bebeğe özel almadım kendim de kaz tüyü kullanıyordum iki tane vardı ikisini de ona tahsis ettim temizleyip ☺️ markası othello