Aptamil öneririm kabızlık VS yapmıyor içinde prebiyotikler var.. Doktora da sorsan ne diyecek ki o da diyor deneme yanılma her mama her bebeğe iyi gelmeyebilir anne bunu deneyerek görecek diye. Hipp bizde kabızlık yaptı Az çok içerikleri hep aynı sadece her bebeğin metabolizması farklı oldıgu için ona göre etki yapıyor.. Biz ilk aylardan beri aptamil kullanıyoruz memnunum. Zaten bunun yanında gazlı bir bebek ise mecburen bir bağırsak düzenleyici prebiyotik kullanmanız gerekiyor diye biliyorum sadece mama kabızlık yapıyor çünkü ister istemez anne sütü gibi değil