Bensuuu Kızlar 2 aylık bebeğim var sütüm yetersiz geldiği için mamaya başladık , ilk önce hipp aldım onu içmedi sevmedi sonra sma aldım oda çok kötü kabız yaptı . Siz neler kullandınız gaz ve kabız yapmayan mama olarak ?
Minisinannesiii Bensuuu ben aptamil kullaniyorum benimkide 2.5 aylık ara ara veriyorum ama hic rahatsız olmadı ne gazında ne kakasinda sorun yoktu
Yelizr1 Bensuuu Benim kızımda hipi ilk başta sevmedi az az şeker katmıştım, hâlâ devam ediyorum ama beni zorlamaya başladı. Bende humana veya bebelac gold denemek istiyorum.
Bayezidin_annesi Bensuuu bende denedim onları 6 7 gunde bir yapiyordu suan bebevita kullaniyorum gunluk yapiyor kakasini
Ysfygtkbr Bende hipp kullandım hem aşırı gazı hemde aşırı kabızlığı vardı doktorum bebelac gold nutrikonfor önerdi çok şükür oğlum rahata kavuştu şimdi 3 aylık nutrikonforu heryerde bulamadığım için bebelac gold kullanıyorum çok memnunum
Mom233734 Bensuuu zamanla düzene girecek sadece mamanı çok değiştirme birinde kal. Sürekli mama değiştirmekte gabız yapar
mihrosum Bensuuu APtamıl prosneo olan asla kabız yapmıyor. Bebelacgold kızım 9ay kabızlık cektı hıc memnun kalmadım bıde aptamıl normal mamasıda kabızlık yapıyor ama prosneo yapmıyor muke mel bir mama
Busra0zturk Bensuuu ben ilk sma kullandım gaz ve kabız yapmıştı. Bi alman arkadaşımın tavsiyesi üzerine hipp kullandım ne gaz ne kabızlık hiç birşey kalmadı.
Yarim_Kilo_Kiyma Bensuuu E - bebek humana içerisinde palm yağı olmayan tek mama ayrıca. Bir süre kullanmıştık çok şükür hiç kabızlık çekmedik.sadece ilkten başka bir mama kullanıyorduk ondan humanaya geçince oldu oda normal tabi ve geçti
Zeymen34 Bensuuu bende sma ile başladım mahfetti kabız, gaz sonra organik diye hipp geçtik o daha beter yaptı ğerişan olduk şimdi bebelac gold kullanıyoruz yine bunda iyiyiz ama ara sıra kabız yapıyor buna şükür tabi diyoruz.