Ayya merhaba konuyu ben açmıştım. Bizim alerjimiz olduğu kesinleşti amip dizanteri vs vs hiçbiri değilmiş. 9 aylık olduk alerji diyeti açmaya çalışıyoruz. Dediğiniz gibi hep nokta nokta kan oldu ben süt ürünleri ve susam fıstık vs tükettiğim zaman. Yani öyle bezde çok kan olması gerekmiyor.