Kuzeyufuk Bayadır yarım yarım dönüyordu simdi 3.5 aylığız tam dönüyor sonra da çığlık atıp gülmeye başlıyor hoşuna gidiyor sanırım 😂 dogudundan beri yüz üstü yatıyorum çok faydası oluyor ilk günden beri kafasını filan tutar bir aylikti dimdik durabiliyordu ayakta egzersizin faydası var şimdi koltuk altından tutunca ileri doğru adım atıyor bol bol egzersiz yaptır canim