32 haftada dönmüştü benim 3 cm açıklıkla 37+2 de dogsun dediler bu seferde ben doguramadım 3 gün cektım sezeryan oldum 1 ay ayağa kalkamadım çok kötü gectı benım dogumum hamileligim genelde 38/39 arası döner dıyolar doktor ama kişiden kişiye degısıyor tabıkıde saglıkca insallah ❤️