yaseminoztrk öncelikle benim bebeğim de hep sallanarak uyuyordu ayakta degil beşikte artik iki saat üç saat sallıyorum ki anca uykuya gecebiliyordu. Bu da beni yoruyor zamanimi alıyordu. Ayakta sallansa bile uyku halinde besige koyduğumda sallanmak için tekrar uyanıyordu. Ben once bir uyku arkadasi edindim. Alıştırdım her uyku esnasında yanina koydum. Bu bir battaniye oyuncak vs. Olabilir. Sonra telefondan ninniye alıştırdım. Artık bu ikisi oldugunda uyumasi gerektiğini anladi. Daha sonra uyku anlarını kovaladım baktim cok uykusu geldi hopp yerine koydum ninniyi açtım sadece Saçını okşamaya ve ara ara poposunh pıspıslamaya basladim. Ilk günden sallanmadan uyudu. Uyku kalitesi ve uyudugu sureler arttı. Biraz sabırlı olursanız bi kav güne alistirirsiniz