yaseminoztrk uyku konusu çok büyük bi problem. Çok gazlı bi bebekti yeter ki uyusun diye yapmadığımız yöntem kalmadı şimdi de bi yere gitmek dışarı çıkmak büyük sorun. Sallqnarak uyuyabiliyor sadece. Uyuyamayınca krize giriyor. Yatağa koyup kendi kendine uyumaya alıştırmaya çalışıyorum. İlk gün tam 2,5 saat uğraştım ama yılmadım ağlayınca kucağıma aldım sakinleştirdim öptüm sonunda uyudu. Zamanla daha da düzelir diye ümit ediyorum. Henüz 4 aylık uyku eğitmenleri bile 3 hafta süre veriyo düzene girmesi için. Uyanıklık sürelerine sadık kalmaya çalışın uykuya götürün . Ve bolca sabır gerekiyo allah bize kolaylık versin ☺️