Findikfistik ay hadi bakalım bende bi emse düzgün kilo olacak diyorum ama emmiyor işte. Biz de tadımlara başlasak belki toparlar. Hipp in 5 tahıllı kaşık maması varmış öyle şeyleri önerirse ondan da vermek istiyorum bakalım hiç kullanmadım ilk bebeğimde vantuz gibi yapışırdı. Şimdi o kadar garip geliyor ki emmeyen bebek