E bebeğin kalıpları tam uymuyor ya genel olarak küçük oluyor ya da altı ayrı üstü ayrı 🤦♀️ şu patikli altlar kışın çok kurtarıcı ama.. 3 yaş alıyordum ama artık 4 yaş alırım heralde kışa oğlum 3 yaşına girecek k çünkü.. Bu indirimi kaçırdım maalesef güzel şeyler kalmamış netten.. Bu arada kargosundan da çok memnunum çok hızlı geliyor eğer evde olmazsanız sonrasında tekrar dağıtıma çıkıyor diye biliyorum..