Kızlar baya indirim vardı neler aldınız?
bayramlıklar hazır mı??
ben 3 takım şortlu tişörtlü takım aldım limitim cok yoktu biraz yaz alışverişi olsun dedim ufak tefek çorap falan da aldım ama cok güzel şeyler vardı ya insan dayanamıyorum hala bakıyorum alsammı modundayım😂😂