Peekaboo Erayalpp gir o zaman canım çıkınca güzelce kurula, sonra uzaktan fön makinesi tut iyice kurusun
Gokats2006 Erayalpp bende ertesi gün duja girdim ama nolur nolmaz diye eczaneden ameliyat olanların banyo yapabilmesi için yara yerini kapatan jelatinler satılıyor tanesi 10 lira mı ne. Ondan yapıştırıp giriyorum daha güvenli
Buse60 Erayalpp 2 gün sonra eve gelince girdim canım bandajla girdim kendiliğinden çıksın diye sonra bandajsiz girdim
kubr_pak Erayalpp Ben hastaneden çıktım eve geldim, hemen girdim duşuma aldım bantta kullanmadım, 2 ay oldu herhangi bi sorun yaşamadım çok şükür
Erayalpp kubr_pak benimde 13 gün oldu daha 1 kere girdim korkudan giremiyorum 🙈ama gireceğim artık daha iyiyim şükür inşallah birsey olmaz yaaa
cylanayse Erayalpp Bende ertesi gün duş aldım bant falanda yoktu. Doktorum yaramın olduğu yere sprey sıktı. Daha sonra lif kullanmadan duşunu alabilirsin dedi. Rahat bi şekilde aldım bende duşumu
kubr_pak Erayalpp Ben hemen ertesi gün girdim valla kendime geldim rahatladım, sonrasında da hep gün aşırı yıkadım, kızımı da hep gün aşırı yıkadım
15-Z Erayalpp duş alirken dus jeli kullamayin parfumlu oldugu icin cok acitip sizlatiyor ameliyat yerini. Sabun kullanin. Tecrubeyle sabittir
Elif311 Erayalpp bende sezeryandan 2gün sonra su geçirmez bant aldım onu takıp öyle girdim sezeryandan 1hafta sonrada hiçbirşey takmadan girdim duşa
budi01 Hastanedwn taburcu olduktan sonra hemen girebilirsin ben oyle yaptim bantliyken daha sonra bandi çıkarttık tan sonra kese yapmayacak sekilde yine gunluk dus almaya devam ettim hic bisey de olmuyor korkma bence
3children1mom Erayalpp Ben hemen girdim bisey olmaz dikiş yerini iyice kurula nemli olmasın yeterli☺️
Asl90 Erayalpp 2 gün sonra su geçirmez bandı çıkarıp duş al demişti bana doktorum. Yani eve gelip ilk duşumu bandajla yapıp sonraki duşu normal yapabilirsin demişti ama ben korkmuştum. Eczaneden yeniden alıp 2 gün daha kullandım4. Gün çıkarıp normal yıkadım hiç bi sıkıntı olmadı
E-ANNE Erayalpp 3 gün pansuman bant takılıydı çıkardığım gün duş aldım ayakta olmak şartıyla ılık suyla sonrası rutin hayata döndüm zaten 🦋