Erayalpp hiç bi acı hissetmeyeceksin canım korkma bende öyle düşünerek girmiştim ama hiç bi şey hissetmiyor insan uyusuk gibi zaten o bölge bir sürede öyle uyusuk kalıyor dikiş yeri dokundugun zaman içi acıyor tek iç yara kapanması zaman alıyor kişiden kişiye değişiyor ama dıştaki farketmiyor cnm