Karas evet acısız deniyo umarım öyle olur. Nette bu cihazın özelliklerine baktım cok iyi duruyo. Ama tabi yinede gidenlerden bilgi almak isterdim de kimse gitmemiş galiba. Son cıkan ürün diye mi acaba. İlk seansıma bugün giricem bende. . Seanstan sonra da bilgilendiririm acı konusunda