Nurdane_nehir_72 Bırakın bir geceyi birkaç saatte bile vefat eden bebekler var. 2 gece bekleyen bebeğin şanslı olması her bebeğin şanslı olacağı anlamına malesef ki gelmiyor. Yeni annesiniz inşallah gönlünüze göre sağlıcakla büyütün bebeğinizi 🙂 Haddim değilse de nacizane bir tavsiyede bulunmak isterim. İsterse 10 bebek büyütmüş olsun büyüklerin her yaptığı dediği doğru değil, bu bir örnek. Beslenme ve bakım konularında hep iç sesinizi ve doktoru dinleyin ☺️ Huzursuzsa sıkıntılı olduğu bir şeyler vardır, onun dilinden ennn iyi siz anlarsınız her zaman. İçinizde azıcık bile şüphe olan konularda temkinli olun