Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 6 ay 5 günlük. Yüz üstü durmaktan nefret ettiği için dönme hareketlerinde zorlamadım. Şimdilerde yarım dönmeye başladı çok şükür ama asla oturmuyo. Oturmaktan nefret ediyo. Oturtmaya çalıştığım an kendini aşağı kaydırıp yatar pozisyona geçiyo. Desteksiz oturması en geç ne zamana kadar olmalı? Oturması, dönmesi geç oldu. Acaba ben mi hata yapıyorum. Zorlamalı mıyım yoksa akışına mı bırakmalıyım?
Ve ek gıda konusu. Elma sevmedi, muz sevmedi, havuç sever gibi oldu ama ertesi gün sevmedi. Yoğurttan nefret ediyor. Tek sevdiği şey çay ( ben vermedim) napıcam ben nasıl sevdirebilirim bir yolu var mı?