N-A-T
N-A-T bizim kanda degil de deri de cikti 30 taneye yakin sirtina igne batirdilar ama korktugum gibi olmadi zaten ilk 5 6 da anlamiyor sonra anliyor hizlica yaptilar zaten biraz agladi gecti. Ben diyarbakir da oturuyorum. Mersinde medicalpark hastanesinden once goruntulu muayene olduk doktoru begendim sonra gittik test yaptik doktorumuz murat capanoglu. bizim de 6 aylikti. 2 ayda gecti yani hersey