N-A-T canım eğer egzama tekrarlıyorsa halen dokunan birşeyler var demektir benim bebeğimde öyle idi şuan 4.5 aylık dışkısı halen mukuslu kanlı ama egzaması geçti ben yumurta diyetinde yim 3 aydır. Çilek yedim 2 gün yüzünde sivilce gibi çıktı bidaha yemedim hemen geçti kiraz yedim aynı şey oldu bırakınca geçti sen neyin dokunduğunu bul bebek küçük testlerde çıkmıyor deneme yanılma yapacaksın Dün kontrolümüz vardı dışkısı için 2 ayrı damla verdi bağırsaklarını düzene sokmak için