Elffnrr Glgbtl Ayak ve eller değilde minnakinizin göğüsu soğuksa eğer ordan anlayinki minnakimiz üşüyor
Kartanesii0 AntiFilozof kısa kol zıbın bacaklarını kapatıyorum müslin örtü ile siz üşüyorsanız bebeğiniz de üşür siz bunalıyorsanız sıcaktan bebeğiniz de bunalır
Smrenes AntiFilozof kolsuz şort tulum la yatırdım 29 aylık üstüne de bişey örtmüyorum çorabı da 4 aylıktan itibaren giydirmedim geceleri..
Gzde07 AntiFilozof ben kışın bile çorapsız yatırıyorum şimdide sadece kısa kol zıbınla üstüne de müslin örtü
2bebelianne__ AntiFilozof kızım 10 aylık zıbın giydiriyorum altına da uzun ince pijama çorapsız yatırıyorum klima çalıştığı için klima kapalıyken sadece çıtçıtla geziyor evin içinde
Alya88 AntiFilozof 2 aylıktan beri çorapsız yatırdım yani bütün kış şuanda sadece zibin üstünü ortmuyorum kendiniz gibi düşünün siz nasıl yatiyorsaniz oda öyle yatmak ister tabi yenidogan degilse
AsyaninAnnesiiii AntiFilozof şort atlet . Corapsiz ve genelde tüm gece üstü açık üstünü örtünce uyanıyor ve sıcak ta zaten bizimde ustumuz açık oluyor.
Si_se_ta_be AntiFilozof Bende zibinla yatırıyorum çünkü sabah çok sıcak oluyor gece de zaten pencereler falan kapalı o yüzden o da sıcaklığı iyi üşümez bence gündüz çok sıcaksa zibin giydirin sadece