AntiFilozof Uyurken bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz ? Bugün ilk defa sadece zıbınla çorapsız yatırdım üşürmü acaba siz nası giydiriyorsunuz?
Berenkooommm AntiFilozof 4 aydır faln çorapsız yatırıyorum 😊 ince zıbın üstünede ince şort thisrt üstüne pike örtüyorum sadece 9 aylık
Glgbtl Ben çorapsız yatıramıyorum ğşüyor hemen ayakları ..ev sıcak ama napıyım ayakları soğuk olunca içim el vermiyor..
Elffnrr Glgbtl Ayak ve eller değilde minnakinizin göğüsu soğuksa eğer ordan anlayinki minnakimiz üşüyor
AntiFilozof İçimi rahatlattınız teşekkür ederim herkese 🌸🥰 Furug Ozlemay Saitkereminannesi Saitkereminannesi Waffle 2lokummannesiii
Ozlemay AntiFilozof 3 aylık zıbın ve sort üstünde örtmüyorum Hatay Adana da geçiyor günlerimiz fena sıcak buna rağmen terşemiş uyanıyor
asz AntiFilozof kısa kollu şortlu zıbınları var onunla yatıyor.doğdu doğalı da çorapsız yatar(şubat 2020 bebeği)16 aylık şuan
Happydef AntiFilozof 2. Aydan beri gece hiç çorap giydirmedim 2 aydır gündüzleri de giydirmiyorum nasıl alisirsa öyle gider😊 üstünü ortmedigi için zıbın altına çok çok ince bir şort giydiriyorum
Minik_fasulyem35 Bazen sadece zıbınla yatırıyorum bazen de bezi ile yatırıyorum üstüne de ince pike örtüyorum benimle birlikte uyuyor zaten koynuma sokuluyor hava sıcak üşümez
PortakalliKahve AntiFilozof bende uzun zamandır kısa kollu body ile yatırıyorum buna rağmen bile çok terliyor
0znur Yarim kollu zibinla yatiriyorum, muslinle kundak yapıyorum. Bugun biraz esiyordu hava. Sadece bu gece pijama giydirdim ek olarak altına
Alpbeybi AntiFilozof 23 günlük bebem, hep zıbınla çorapsız yatırdım. Üstünü de örtmüyorum. Cam açık yatıyoruz 10 gündür falan. Gündüzleri de aynı şekilde, klima da açıyorum.