kaymakliekmekkadayifi OyaGny aayy evet evet tam olarak o sekilde 😂 cubku oldukca cahilim ben bu konuda😂
kaymakliekmekkadayifi Bsraklc92 cok sagolun bende o soğutma islemini deniyim en azindan dis olup olmadigindan emin olmadigom icin tetagil kullanmak istemedim zarari yok ama yinede uyustursun istemedim dis olduguna emin olduğum an tetagil😂
tugcsa OyaGny diş çıkarıyor bsnimkide 4 aylık 3 buçuk aylıkken başladı tükürüğünü hep dışarı atıyor ,doktora kontrole gittik diş çıkarıyor biberon reddi yaşabiliesiniz dedi.
OyaGny tugcsa şuan bebeğinizin durumunu nasıl belirti olarak çok ağrısı var mı bizimki de bir iki dK emip bırakıyor hemen
tugcsa OyaGny uyku düzeni bozuk ,sebepsiz ağlama ,biberonu sıklıkla reddetmesi , diş etlerinde şişkinlik sizn gibi ,ateş şuanlık yaşamadık ,dencol diş jeli kullanıyorum birazda olsa ağrısını anlamıyor
Aselipekveannesi kaymakliekmekkadayifi dise benziyor teyzemin kizida 4 aylikken çıkarmış allah sabir versin bizde 4 ayliga yeni girdik atak haftam hayirli olsun 😂