kaymakliekmekkadayifi diş kaşıyıcısını ve ağız mendillerini dolaba koyup soğutuyordum sonra eline veriyordum baya rahatlatıyor onun dışında eline yemeklik bir şey vermedim taze soğan çok iyi diyorlar.bir de şimdi bizimkinin öbür dişleri patlıyor internette gördüm karanfili izin zeytinyağı dökün bir gece oda sıcaklığında bekletin jel kıvamına gelince kullanın diyorlar ama tetagil hayat kurtarıyor gerçekten bir de uyumadab önce calpol veriyordum ben ateşi 37 olunca