D-G-Damla55 benimkinde öyle 1 ay hiç uyumadı kundak ve emziğe zorla alıştırdım hani ağlata ağlata derler ya o attı ben verdim emene kadar. Mama takviyesine de başladım hemde ilk ay sadece anne sütü ile 2 kiloya yakın almasına rağmen. Kundak emzik ve günde bi kere mama verince uyuyor tabi ayağımda sallıyorum başka türlü asla uyumuyor