D-G-Damla55 sallama boşu boşuna,daha anlamazki o sallanarak uyumaktan.Sık dişini bi müddet böyle gider,sora zaten kendisi düzene girer.diğer arkadaşın da dediği gibi,yatır yanına akşama kadar emzir,yattığın yerden tv falan izlersin :) telefona çok dalma başına düşebilir :) ama şaka bir yana sallayarak uyutmaktansa emzirerek uyutmak daha iyi.benim de aynıydı,kafayı yicek gibi oluyordum ama büyüdükçe düzeliyor maalesef,birşeyler yaptıkça değil.