Si_se_ta_be Rica ederim canım. Zor bir şey yok öğrenirsin zamanla . Biz 2008den beri kullandığımız için biliyorum . Kombi sıcak su ve petek yani radyatörleri çalıştırır . Ocağa gelen gaz direk dışarıdan gelir . Elektirik kesilsede çakmakla Ocak yanar. Bir de belki eşin kapatmıştır sorun olmasın diye vanayı o yüzden söyledim kapalı mı acaba diye . Bazı kişiler kullanmadığı zaman Ocakta doğalgaz vanasını kapatır . Sorun çözüldüğüne göre geçmiş olsun 🥰