Arenilay- biregesevdasi islik kuzum bence alerji ilk yanaklarda ve sırtta çıkıyor diye biliyorum bizde öyle oldu çünkü 🧐
biregesevdasi Minikpandailay sadece 2 kolunda var başka yerinde yok ıspanak yedirmiştim ondan olabilir mi acaba ya
Minikpandailay biregesevdasi Benim kızımın sıcakta kolları böle olur. Alerji olsa yüzde yanaklarda oluyor direkt. Yani benim kızımda öyle🤷🏻♀️ Duşa sokar cikartirim böle olduğunda düzeliyor Geçiyor
Asenana biregesevdasi bende yıkıyorum ama yinede oluyo bazen pudra dök diyor annem ama iyi değil diye dökmüyorum
VolkanEmrem biregesevdasi anladm cnm Ben çocuğuma ilk yumurta sarısı vermiştim bunun gibi olmuştu ben de bir Yumurta ve süt ürünlerine karşı alerji testi yaptır ilerliyor mu sen tükettikçe veya verdikçe
Anneogulll Ah bnmde bebeğimde var isilik sıcaktan oluyor ve halıya bırakıyordum kısa kol giydirip halı yünlü oluncada etkilemiş düşünemedim başta sonradan anladım hergun banyo yaptrdim krem sürdüm yavaş yavaş geçiyor geçmiş olsun
biregesevdasi Anneogulll yaa sürünüyor emeklemeye çalışıyor zaten sürekli kollarının üstünde halı tozuda olabilir isilik sadece kollarda mı oluyor