Ya bakılıyor illaki hani başa gelen çekiliyordur kazara olursa diye diyorum tabi iste aç da kalmazlar açık da kalmazlar isteyerek şahsen ben yapmazdım canımı sokakta mı buldum derdim🙈 ama ben bu durumlarda genelde 1. Çocuğa üzülüyorum çocukluğunu yaşayamadan abi/abla oluyor, bir de anne ister istemez çok yıpranıyor, kızım 2,5 yaşında i 2 yıl önceki fotoğraflarıma bakıyorum da sanki 2 yaş değil de 5-6 yaş yaşlanmışım gibi gözümün feri sönmüş 🙈 ki başka çocuğum olmadığı halde 😂😂 bence biraz anne de kendine zaman ayırmalı, ilk çocuk çocukluğunun hakkını doya doya yaşamalı