Kızlar bebeğim 8,5 aylık. Yaşım 29. Ben diyorum ki 2. Yi yapayım birlikte büyüsünler çocuk konusu kapansın. Çevrem diyor ki çok erken kızın 5 yaşına falan gelmeden yapma bakamazsın. Bu arada doktorum çalışan anne olacağım ama zaten bir çok kişi de çalışıyor illa bir şekilde bakılıyor. Eşim de benle aynı fikir de sizce beklenmeli mi yoksa birlikte büyüsünler çocuk konusu bitsin mi 😂