deletedmom293 ya inanki ben kizimi gec yatirsam kiyameti kopariyor cocuk huzursuzlanincada guzel uyuyamiyor,okudugum kitapta uykusu gelince mutlaka yatmali gec yatsin gec kalksin yapmayin diyor birde sen bilirsin tabi canim yine ama bebeklerin melatonin salgisi saat 8,5 -9 gibi baslar yani buyume hormonu salgilanmasi buda uykuda olur yani kilosu iyi demek dogru degildir buyume sadece kiloda degil cocugun beyninde ruhundada tum hucrelwrinde kisaca,yine tabi sen bilirsin,biraz arastir istersen