deletedmom293 neden iki saate bir kaldiracakmissiniz?emzirmek icinmi? 1aylik olmus cocuk karni toksa birak istedigi kadar uyusun dedi benim doktorum demekki iyi besleniyor dedi,bende oyle yaptim 2aylik olduk aksam 7,30gibi yatar bazen 8saat bile uyur kizim, uyanir emer yatar 2-3saat sonra yine uyanir ,buarada cok gec yatiriyorsun bebekler okadar gec yatmamali canim,mesela sabah 7:30da kalkiyorsa aksam 8:30da uyumali bebek,uyku egitiminin ilk kurallarindandir bu,gunduz nekadar cok uyursa gecede okadar iyi uyurmus bebekler aynen oyle yapiyorum ben