Busegg Nurtupu bende daha geçen hafta bi arkadaşımdan duydum. Bulaşıcıymış genelde başk çocuklardan geçermiş. Döküntü olması da iyiye işaretmiş. Çok geçmiş olsun
_Kayra_ Nurtupu bi kaç gün önce söylediğim her şeyi suan siz söylüyorsunuz 🙊 insan o neşesini özlüyor .tam 3gunde komple gitti döküntüler,döküntülerle beraber huzurlusu da yavaş yavaş azaldı.Azıcık daha sabır sonra eski haline geliyor 🥰 amiiinnn🙏🏻
mihrosum Nurtupu canım 6. Hastalık gecrmıs bebek ılac kullanmaya gerek yok. Sadece calpol yeterli. Isılık gibi dokuntu hemen gecer merak etme. Benim kızımın ilk defa kafasını kaldıramıyordu. Cok halsızdı. 2 hafta resmen hıc bıse yememişti. Hastalık bıtmıs zatnes artık korkmaya gerek yok annesi