Merhaba arkadaşlar. 30 aylık kızım pazartesiden beri yüksek ateşle başlayan huzursuzluğu vardı. Pazartesi ateşlendiğinde saat de geçti hemen yakınındaki sağlık ocağına götürdüm boğazı şişmiş dedi antibiyotik,dolven verdi. Çarşamba gününe kadar kullandık ama geçmeyince kendi doktorumuza gittik. O da aynısını söyledi ve ilaçları değiştirip bir tık daha tesirli olanları yazdı. Aynı günün akşamı 38.8 ateşle acile gidip serum taktırdık. Şükür serumdan sonra tekrar o kadar yükselmedi. Zaten hastalıkta 3. Gün bitmişti bu arada. Ertesi gün vücudunda döküntüler başladı. Ben antibiyotik alerji yaptı derken doktoruna resim attığımda ilaçları hep bırak altıncı hastalık bu dedi. İlk defa duydum. Doktor korkulacak birşey yok diyor ama yaşayanlar varsa onlardan dinlemek isterim bu hastalığı. Ne yapmamız lazım nasıl geçecek bu. Şu an döküntüler ve huysuzluk dışında sıkıntı yok şükür.