Buse_arif12 Arkadaşlar dogum yapalı 2ay 11gün oldu sezeryan oldum hala adetim gelmedi sizdede böyle sorun oldumu birazdahamı bekleyeyım yoksa doktoramı gözükeyim. Yada normalmı geç gelmesi
elifhanimm Buse_arif12 emziriyorsanıx normal 1 seneye kadar emzirmiyorsanız dsha erken olursunuz be n bebem 4 aylıkken oldum aktif emzirmeme rağmen
Mehtapakgl Buse_arif12 1 seneye kadar normal diyorlar canım. Benimde 6 ay olacak neredeyse adet olmadım.
zeyzey77 elifhanimm Emzirmeyle alakası yok yumurtalıkların çalışmasıyla hormonlarla alakası var . İki doğumda da 40 çıktıktan sonra adet oldum ve emziriyordum
elifiii Buse_arif12 1-2 yıl olmamak normal, forumda bu baslıkta cok yorum var. dogum seklinizle alakalı değil, hormonlarınızla ilgili bir durum. yumurtlama devam eder ama regl kanaması olmaz o yüzden yeni hamilelik istemiyorsanız korunmayı ihmal etmemelisiniz. yılda en az 1 kere rutin kontrollerinizi de ihmal etmeyin (jinekolojik muayene)
Esmece Buse_arif12 Çok normal canım bende 7 ay adet olmadım doktora gittim hiçbir sorun yoktu hormonlar kendini ne zaman hazır hissederse sende o zaman adet olacaksın korkulacak bir durum yok🌺Sağlıcakla büyüt bebeğini inşallah
SevimnurBasaran Buse_arif12 ben normal doğum yaptım ve doğumdan tam 1 yıl sonra ilk adetimi görmüştüm canım normal yani
zeyzey77 Buse_arif12 1 yıl içinde adet olmamak normal . Sezeryandan sonra hiç kontrole gitmedin mi ? Doktorum sezeryandan 1 hafta sonra bir de 1 ay sonra çağırdı ikisinde de gittim
elifhanimm zeyzey77 Anne sütü üretmek için gereken hormon olan prolaktin, üreme hormonlarını baskılayabilir. Sonuç olarak, döllenmek için yumurtayı yumurtlamaz veya bırakmazsınız. Bu işlem olmadan, büyük olasılıkla adet görülmeyebilir. Muhalefetten önce bilgi😂
EmineYilmaz zeyzey77 zeyzey77 emzirme ile alakası yok hormonla alakası var demişsiniz ya. Aslında aynı şey. Emzirirken vücutta prolaktin hormonu salgılanır. Buda mantıken hormonları etkiler. Olasılıkları da dikkate alalım
Emir1806 Buse_arif12 bende sezeryan doğum yaptım 8. ayda geldi normal cnm ilk doğumumda 14 aylıkken gelmişti
zeyzey77 EmineYilmaz ee ben emzirmiyor muyum ? emzirmek etkilemez asla. Bende prolaktin hormonu yok mu cesme suyu mu geliyor. Doğum yapalı 3 ay oldu 3. Kez adet oldum. Hormon diyince aklına tek gelen prolaktin hormonu mu ? Başka hormon yok mu ? Yumurtlama olmazsa adette olmaz.demek ki yumurtalıklar çalışmıyor ki adet oluşmuyor
elifhanimm zeyzey77 deveye hendek atlatırıx sana laf anlatamayız bilimsel gerçekliği kesin olan şeyleri nasıl reddediyorsun gerçekten çok komik. Bir de önğne gelene cahil demeye çalışıyorsun ama dışardıan nasıl gözüktüğünü bilsen