[silindi] 2maviboncuk çok kötü birşey olamamakta ben normalde de adet olmadan önce heryerim ağrardı siz nasıl geçirdiniz bu ağrıları hap falan kullandınız mı
2maviboncuk [silindi] yok hiç bişey yapmıyorum çekiyorum ağrıyı napim emziriyorum çok dayanamazsam nadir parol kullanıyorum
[silindi] 2maviboncuk bnde kullanıyım bari normalde mazejik kullanıyordum emziriyorum sıkıntı falan olur mu acaba mazejikte
2maviboncuk [silindi] biz emzirenler paroldan başka bişey kullanamıyor malesef zaralı tabi yine aile doktorunuza sora bilirsiniz
Hnm-123 [silindi] 40 ım bittikten hemen sonra oldum .ben de adeti unutmuşum tabi şey diyorum ya benim kanamam bitmedi be mübarek 😂😂😂o hoo sonra baktım ki baya adet oldum ödüm koptu o an hanım sen b..ku yedin dedim .
mavilimorcicek41 [silindi] oğlum 8.5 aylık hala olmadım 40 kanaması bitti olurum diye umutlamdım o gün bugündür yok canım
Bilal0420- Ben beş buçuk aylıkken oldum fakat düzenli devam etmedi şu an 7 aylık olduk ama adetim devam etmedi normal bir durum mu bilmiyorum
Derinsmommm [silindi] lohusalığım bitti hemen adet oldum 4 aydırda düzenli günü gününe oluyorum. Ama görümcem 1 sene hiç olmadı o da normalmiş.