[silindi] Kızlar doğumdan sonra ne zaman adet oldunuz 3 aylık olduk daha adetim gelmedi heryerim ağrıyor çok halsiz hissediyorum kendimi
Mariposa [silindi] 6 ay sonra olmustum. İlk 1 yıl olunmamasi normal karsilaniyor. Doktor da genelde bilgilendiriyor doğumdan sonra
Drysrht [silindi] hayır cnm ama bnyeden bünyeye fark ediyor o kirli kanı vicudundan atamadığın için öyle hissediyorsun 🤦🏻♀️
Zumraa12 [silindi] 😂belli olmaz erken de olabilirsin takma bunları bebeğinle bol bol vakit geçir çabuk büyüyorlar
[silindi] Zumraa12 haklısınız ama heryerim ağrıyor bacaklarım falan adet olcakmışım gibi olsamda kurtulsam ya
2maviboncuk [silindi] bende 8aylık hala olmadım doktora gidiyim diyorum herkez diyor 2sene olmayan var her ay adet oluyormuş gibi karın ağrım oluyor ama bişey yok
[silindi] 2maviboncuk çok kötü birşey olamamakta ben normalde de adet olmadan önce heryerim ağrardı siz nasıl geçirdiniz bu ağrıları hap falan kullandınız mı