idilolo ya aslında 1 ay vermezseniz gaz sancısı da çekmezse emzik vermeyin bence aslında çok avantajlı ama bir o kadar da zor emzik ile olan ilişki.
bazı bebekler çok bağlanıyor benim oğlum uyurken uykuya geçişte emiyordu ama ağzından düşünce uyanırdı 4. Ayında bıraktıracaktım kendisi bıraktı.