Gazel Merhaba bebeğim 11 günlük ve 3 kilo sağlık ocağı kilosu düşük dedi . Sizce bebeği kaç saatte bir emzirmek gerekiyor . Aynı zamanda uyuyorsa nasıl uyandırabilirim
Cemrebebek Gazel canım ben saat başı emziriyodum. Benimkinde sarılık vardı o yüzden bol bol emziriyodum. Bence sende saat başı emzirebilirsin.
Mabelmom06 Gazel yeni doğduğunda 2 saat aralıklarla emzirmelisiniz ki sarılık olmasın ben ayağının altına dokunup uyaran veriyodum o dönemler
Bebek-annesi Gazel 11 günlük bebek her kıpırdadığında emzirin. Emzik kullanmayın ( kullanacaksanız da ilk 40 gün geçince verin ) 1,5-2 saatte bir emmeli ama her kıpırdanışta emzirin.
Tazeanne3434 Gazel ben saat bası emziriyordum sarılık olmasından korktuğun için uyusa bile uyandırıyordum
Gazel Cemrebebek bizdede çıktı ama yatış yapılacak kadar yüksek çıkmadı . Peki bebeğin kendisini uyanıyor benim uyanmıyor 🥺
Cemrebebek Gazel çok iyi anlıyorum seni camım benimkide uyanmıyodu. Sonra şırıngayla mama vermiştim anca öyle toparlamıştı
Mabelmom06 Gazel zor uyanıyorsa sarılığı artmış olabilir sık sık emzirin emzirmeden önce altını değiştirin uyanması için
Ozzlemm34 Gazel 2 saate bir mutlaka emzir hatta her istediğinde ver uyuyorsa uyandır ayaklarının altına dokunabilirsin ıslak mendille popusunu silebilirsin bunlardan sonra genelde uyanıyor bebekler
Elifsrslmz Gazel sağlık sorunu yoksa 2saatte bir emzirmelisin 11 günde kaç kilo almasını bekliyorlar anlamıyorum sağlık ocağındaki ebeydi hemşireydi onların söylediklerini hiç umursamam can sıkmaktan başka bir şey yapmıyorlar bebeğimin doktoru ne derse o
Nilara Elifsrslmz yanlis bilgi vermeyin gunluk en az 50 gr almasi gerekiyo brbeklerin. Saglik ocagi dogrusunu soylemis. Yaniltmayin insanlari. Canim ilk 1 ay saat basi emzirdim. 2. Ay 2 saatte bir. 3 aydan sonra biraktim takibi cunku kendisi acikinca belli ediyordu.
Esrakocer Gazel 17 günlük bebeğim iki saatte bi emziriyorum ne zaman ağlasa aransa emziriyorum bazen iki saat geçmesini beklemiyorum
fatma_6141 Cemrebebek evet ama alışcak 2 aydan sonra ac aralarını emzirmenin oyala onu obur turlu kıvranıyordu gazdan oyalayı 2 saate vs cıkarınca gazda cok azalmıştı
Alenffc18 Gazel 2 saatti gecmemeli emzirme aralıgınız birde sütünüz var mı yok mu ondan emin olun sağma imkanınız varsa sağıp bakın kaç cc olduguna belki sık sık emziriyorsunuzda sütünüz yoktur
fatma_6141 Cemrebebek evet ama 2.5 aylık olunca bıraz aralıgını ac gaz sorunu cok olmasın benımkı surekli uykuda ıkınıyordu gazdan oturu doktor oyala dedı süreklide emerse gaz sorunu cok olur dedi