Evlat acısı çok zor. Hele ki bile bile çaresi ola ola çocuğunun gözünün önünde erimesi. Rabbim takat versin. Kendimi bir anlık bile yerlerine koyunca çok üzüldüm, göz yaşlarıma hakim olamadım. Umarım elinde olan elinden geleni esirgemez ve kurtulur masum melekler. 🤲🏻🌼