Kirmiziburun 18 ay bitiyo bizimde bazı şeylere izin veriyorum inatlasmıyorum ama olmayacak seyler istiyo izin vermedikçe daha cok aglıyo sakinlestiremiyorum bazen sadece aglamak istiyorum geceleri ızdırap oldu benim için Allahım geçse de kurtulsak artık 😔
Zeyno111 btlkrnaz55 Öyleler maalesef böyle bir dönem saniyelik istiyor sonra neden oldu diye bile ağlıyor🤣
endlesslove btlkrnaz55 Evet , cuma günü çpcuk psikiyatri dr gidiceğiz inşallah önerisini size de yazarım
Toprak_2019 btlkrnaz55 benimde oğlum 20 aylik ve bütün şikayetler bizdede var dediğim dedik diyor başka bışey demiyor istediği olmayınca avazı çıktığı kadar ağlıyor birde ugunmasi vardı numaradan uğunurmus gibi yapiyo ki biz korkup istediğini yapalım diye bide daha konuşmuyoruz sadece baba mama gaga okadar her yere ııııı yada aaaaa diye gidiyor