btlkrnaz55 2 yaş sendromu sizde de erken başlamış bizde 17 aylıkken başlamıştı.. Bit dönem oluyor sonra geçiyor sonra tekrar şiddetle geri geliyor falan.. Ağlamasına bir süre müsade edin, her istediğini yapamayacağını anlaması için. Kendine zarar veremeyeceği yerse yanında durup bir süre kendisine bakmayın. Sarılmak istediği zaman sakinleşmek isteyip size geldiği zaman da şefkatle kucaklayıp bunu yapma sebebinizi ona anlatın. Ben bunda buldum yolu.. Yoksa asla başa çıkamıyoruz. kafasını yerlere vuruyordu ilgilendiğimiz zamanlar bunu yapmaya başladığımdan beri kendine zarar vermeyi de bıraktı ve dakikalarca (yarım saati bile bulan) ağlamaları bitti bir iki dakika sonra gelip sarılıyor ve sakinleşiyor.