Yusufali06 hzrshbi evim 21 dereceydi 40ı çıktığında o günden beri hergün yıkıyorum. Kafasınıniyi kurularsanız birşey olmaz İnş 🌸
Yusufali06 Uzram bnce yıkayabilirsiniz kendinize güvenin 👍 ben hergün yıkıyorum haftada 2 ya da 3 defa eşimle yıkıyoruz. Ama hergün sabun şampuan yapmıyorum suyun içinde yatıyor oynuyor biraz karnına ve sırtına masaj yapıp kafasından 1 tas su döküp çıkarıyorum. Bunu tek başınıza çok kolay yaparsınız. Sabunlu şampuanlı sını da eşiniz varken yaparsınız 🌸
2bebelianne__ hzrshbi mersinde yaşıyorum klima sürekli açık sıcaktan durulmuyor kızım 10 aylık her gün banyo yaptırıyorum mecbur çok terlıyor
Medusafer hzrshbi kışın hergun yıkıyordum uzun süredir günde iki kez yıkıyorum 11 aylık kizim banyo hasta yapmaz
Balbocegimm Uzram yok oturmuyorum duş başlığı yukarıda hani yukarıdan su gelecek şekilde duş alırız ya aynen öyle bebeğimi de kucağımda tutuyorum su tepemizden akıyor o şekilde sırtını vs sabunluyorum sonra ters çeviriyorum yüzü dışa dönük bir de öyle sabunla bitti. Ama bunu bebeğiniz suyu seviyorsa yapın bence bir ufak deneyin. Benm oğlum hiçbir banyoda ağlamadıhı için seveceğinden emin olduğum için direkt soktum.
Keremikoo hzrshbi nerdeyse 3 aylik olduk ama gun asiri yikiyorum. Yilamadigim gun ellerini yuzunu boynunun altini pamukla siliyorum
Gokturk-10 hzrshbi Evimiz 32 derece bebeğim 7 aylık ve sürekli suyun içinde Öbür türlü isilik çıkaracak ev esmiyor
Asleres hzrshbi oğlum 4 buçuk aylık ve her gün banyo yaptırıyorum bazen küveti dolduruyorum boyunluğunu takıp içinde bırakıyorum çok rahatlıyor. Sıcaktan çok bunalıyorlar
Eymencvk hzrshbi hasta olmaz canm meraklanma hastalıga bile duş iyi gelir rahatlıkla duş aldırabilirsin hergün kafayı yıkama olur vücudu girse yeter bebişe ben oğlumu günde 2 kere yıkıyorum ev cok sıcak yapış yapış oluyor cocuk 😌
YusufunAnnesiiiii hzrshbi her gün yıkıyorum bu sıcaklardan beri. Geçen gün bir günde 2 defa yıkadım rahatlıyor güzel uyuyor biz bile rahatsız oluyoruz onlar ne yapsın 😥
FirdevsNeva Eviniz sıcaklığı çok fazla😲23,24 derecenin üstüne çıkmamalı.Gün aşırı yıkamanız yeterli ama yaz ayı olduğu için sıcak olup terliyorsa yıkayabilşrsinizde hasta olmaz dikkat ederseniz banyo yaptırırken
Damla6117 hzrshbi 2 ay 11 günlük olduk doğdugundan beri her gün yıkıyorum çok nadirdir yıkamadıgım gün
Gizembickici hzrshbi bizim evimizde bu derecelerde. Kışın 2 gunde 1 yikiyordum ama son 1 aydir her gün yıkıyorum. Hatta sabah ayri aksam ayri yikadigim bile oluyor