hzrshbi Her gun yatmadan yikiyoruz uzun suredir bu sekilde su an 8bucuk aylik. Havalar asiri sicakladigi icin bazen gunde 2 banyo fln yaptirmaya basladim. Bebekler sicagi pek sevmezler eger evde klima, vantilator gibi serinleme seyleri kullanmiyorsaniz her gun yikamaktan hic cekinmeyin🥰